perjantai 26. lokakuuta 2012

Shoppaluja & rättejä, rättejä!

Niinhän siinä aina käy, kun ei ole rahaa, niin juuri silloin inspiraatio iskee pahimmillen ja tarvitsee ostaa lankaa. Ei siinä mitään, jos tarvitset muutaman kerän, mutta olen viimeisen viikon aikana olen ostanut tai tilannut todella paljon lankaa. 
Ensin paikallisessa s-marketissa oli tarjouksessa poistovärejä rosesta ja kotiväki -langasta. Kotiväki langasta en ole eläessäni tehnyt mitään. Mutta haluan oppia tekemään pitsiä. Se on niin kaunista... Niin, ehkä joskus kun on inspiraatiota ja aikaa.. Roselle mulla on kyllä tekemistä, ainahan sitä jonkun kanssa voi sekoittaa ;) 



Sitten käytiin Korialla, kun olimme käymässä Iitissä... Tuli ostettua 7 veikkaa beigeä! Mutta nyt, pari kuukautta myöhemmin olen jo keksinyt sille tekemistä; teen ystävälle siitä synttärilahja sukkia, yhdistäen turkoosin ja konttineuleen!! Muutamia muitakin hankintoja on tullut tehtyä, kuten opi sukka- lankaa ja lisää sitä rosea (tarjouksesta!). 


Mutta olenhan minä saanut jotain valmiiksikin! Nykyään jo entiselle kämppikeselle tein sukat: 


Ja sitten olen tehnyt rättejä rättejä rättejä!! Alla muutamien rättien kuvia mitä olen tehnyt. Ajattelin tehdä niitä vielä muutamia joululahjaksi ystäville :D 




Jos nämä rätit kiinnostaa niin teen niitä myös tilauksesta! 
Myös yhdet vauvan sukat tein, ihanalle pikkupojalle<3 


Suunnitteleilla on myös pipoja ja huivi itselle, entisten eli kadonneitten tilalle sekä joululahjoja... mutta niistähän ei kannata puhua sen enempää nyt etten paljastu kenelle olen mitäkin tekemässä ;) 

-m

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti