lauantai 28. syyskuuta 2013

Syksyn tunnelmia

Kerrankin muistan, milloin olen tänne viimeksi kirjoittanut! Ihan uusi juttu mulle. Haluan laittaa tänne kuvia mitä olen saanut aikaan, kun muuten se laittaminen jää. Samalla voin näyttää uusia aluevaltauksia mitä olen tehnyt!

Olen aloittamassa tekemään pantaa itselleni, katsotaan mitä siitä tulee, kun en ole ennen tehnyt juurikaan mitään ilman ohjetta ja tämän ajattelin tehdä käyttäen vain mielikuvitusta... Siitä toivottavasti lisää tulevaisuudessa!


Löysin kuvan tällaisista patalapuista netistä, ohjekkin siihen oli, vaikkakin hyvin epäselvä. Onneksi kirjasto pelastaa, löysin virkkauskirjan, jossa oli tähän vähän täsmentävät ohjeet. Väritkin tuli jämälangoista vahingossa tuommoiset semi-ruotsalaiset, mutta mikäs siinä! Patalaput ei oo koskaan ollu se mun juttu, vaikka keväällä huovutinkin yhden kaverille. Olin neulonut sen jo paaaljon aikaisemmin. Tästä voisi kehittää jotain, vaikka tilkkupeittoa tai muuta! 


Tämäkin oli nettilöytö! Tiskikukka siis. Ohje oli loistava, ja en olisi osannut arvata kuinka helposti tämmöisen tekee! Tämän tein tädilleni, mutta näitä tulee varmasti tehtyä muillekin! 
Ohje tähän löytyy vaikka täältä. Kannattaa kokeilla!

Oikein aurinkoista syyspäivää jokaiselle!!
-m

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti